torsdag, april 29, 2010

Bra saker idag

Talin gav mig en komplimang för mina örhängen. Eftersom hon är värsta fashionistan tar jag belåtet till mig.

Jag kan vara oerhört effektiv på jobbet. Det finns perioder när jag enbart stirrar i väggen och klantar mig när jag inte stirrar, men emellanåt - hej vad det går.

Lila tygskorna piggade upp.

Måste stärka mig lite med bra saker för jag blev så less när jag läste på Facebook och inser att i morgon handlar allt om sprit, sprit, sprit. Så väldigt bra att grundskolorna för tredje året i rad ger eleverna ledigt på valborg. Motivering? De skolkar ju bara ändå. Men nu är allt bra. Nu har de legitimt ledigt och kan springa på stan och bli utsatta för fyllerister och hitta hur mycket sprit som helst som de kan få smaka på av sjyssta, berusade människor.

Är jag arg över att spriten helt oförhindrat skall få förstöra alla högtider och fester? Svar: JA!

Inga kommentarer: