måndag, maj 24, 2010

Dagens bilder

Jag tog Tönnes till tandläkaren idag. När vi kom sprang han först iväg till Ingrids rum för att hälsa. Tönnes tycker väldigt mycket om tandhygiensten Ingrid. Hon är väldigt bra. Sedan gjorde han som han brukar göra i väntrummet: han lade beslag på soffan och kikade under den.



Jag hann lagom skjutsa tillbaka Tönnes till skolan innan jag blev dålig. Åkte hem och sov. Har piggnat till lite såhär på kvällskvisten och försökte få till Audreyögon. Lyckades inte direkt. Man ser mest att det har varit soligt och att jag har fått fräknar. När jag var barn brukade mamma kalla mig för sin lilla grävlingsflicka om somrarna, för jag fick ett sådan tydligt band av fräknar över näsan. Nuförtiden är jag prickig i hela nyllet och på armarna. Helt okej för mig.

1 kommentar:

Åsa-K sa...

eyeliner. i love it and hate it! det blir ju så snyggt, men vilket pill! och jag är oerhört avundsjuk på fräknarna. mina är bara små fåniga nålstick!