fredag, juli 02, 2010

Testpilot

Igår köpte jag en DVD med yogaövningar. Justus blev entusiastisk; det visade sig att han också gärna ville prova. Själv har jag planerat in mitt första försök ikväll när jag är ensam och inte blir avbruten av att någon behöver hjälp med något. Jag väntar nu med spänning! Justus testkör nämligen DVD:n. För en stund sedan kom han ner och stjälpte i sig vatten och lade en våt handduk över nacken. Sedan sade han: "Mamma, kör den enkla varianten. Jag har bara hållit på en halvtimme, och DVD:n är en timme lång." Sedan svettades han upp till sitt rum igen för att göra resten av övningarna.

Bävar nu lite inför kvällen och mitt eget träningspass. Tänk om jag svimmar därinne framför TV:n?

1 kommentar:

Mikkis sa...

Vill ha rapport. DVD nåt att köpa? Saknar Friskis yoga nu på sommaren!