lördag, augusti 25, 2012

Encore une fois

Det här är min bästa sommarbild i år. Jag publicerar den igen bara för det. Dessutom är jag lite snopen över att reaktionerna uteblev när jag visade den första gången. Jag hade ställt in mig på att åtminstone några kompisar skulle pipa och säga "Hu, vilken stor insekt och så läskigt!", varpå jag kunde få håna dem för deras rädsla för skalbaggar och fromt påpeka att alla Guds varelser är lika älskansvärda. (Fast jag vet inte om jag kan älska en daggmask. Inte på riktigt, i alla fall.)

Bekantskapskretsen är tydligen mer hårdhudad än jag trodde. Eller from, beroende på hur man ser det. Oavsett vilket förtjänar denna ekoxe klättrandes på ros att visas en gång till. Visst är den praktfull?

1 kommentar:

Unknown sa...

ÅÅÅH!!! coolt! ...en ekoxe på riktigt! :D