tisdag, augusti 28, 2012

Vardagsgott & näsor

Det måste jag säga, att det finns vardagsgott i mitt liv. Som att få sova lite i soffan under den stora, varma virkade sjal i ananasmönster som jag äntligen blivit klar med.

Som ofta när jag ser en bild av mig själv noterar jag med intresse att min näsa verkar bli kraftigare för varje år. Det är en kran som jag har efter min far. En av mina bröder har den också, men min andra bror har den i en mer modifierad version. Inget av mina barn i sin tur har den. De har ärvt sin pappas lite mer blygsamma nos.


2 kommentarer:

Kattmaffian sa...

Jag har hört eller läst någonstans att öronen och näsan är det enda som fortsätter växa när man åldras.
Så då vet vi att vi alla kan se fram emot jättekranar och dumboöron. =)))

När jag ska kommentera på din blogg går det inte att lämna korrekt avsändare. Det kommer automatiskt adressen till min andra blogg: kattmaffian.
Min bloggadress ska vara: http://mammababsan.blogspot.com

Kram Libra

Jenny sa...

Då kanske man kan flyga så småningom?! Det vore jättehäftigt...

Knasig teknik gör mig galen. (Apropå att du inte får rätt avsändare.)