onsdag, maj 13, 2015

I'm too old for this shit

Vaknade med migränkänning. Vacklade upp och tog medicin. Lade mig igen. Ett sms plingade in och det visade sig att jag missuppfattat logistiken kring Tönnes morgon. Redde upp det medan blixtarna for framför ögonen. Steg upp. Blev klar och var på busshållplatsen mycket senare än jag planerat. Upptäckte att jag inte hade med mig jobbdatorn. Jäktade tillbaka och tänkte att det var lika bra, för då kunde jag ta en kofta på samma gång eftersom det är ruggigt ute. Kom in, drog på koftan, gick. Ja. 

Den här gången hann jag i alla fall inte gå hela vägen till hållplatsen innan jag insåg att datorn inte var med. 

Migränillamåendet bultar hotfullt och stressnivån är hög. Jag har sådant flyt just nu, tycker jag. (Kod för att jag helst vill gå i ide för resten av livet.)